Sebab Kenapa Iklan Nuffnang Tidur.

Share


Kalau iklan Nuffnang korang tidur, maka pendapatan korang pun turuk akan tidur. Antara sebab Nuffnang tidur adalah:

Salah korang.
  1. Korang bukan ahli glitterati: Kalau korang bukan ahli VIP Glitterati maka Iklan dalam blog korang akan kurang dan Nuffnang korang akan sentiasa tidur. zzzzzz.
  2. Tak cukup unik terafik : Maknanya blog anda tidak mempunyai pengunjung yang unik bersamaan pengunjung yang masuk ke blog korang adalah orang yang sama je.
  3. Tak cukup pengunjung tempatan: Syarikat yang membuat iklan dari Nuffnang ialah syarikat tempatan, jadi kalau pengunjung korang bukan orang tempatan maka tiadalah iklan untuk anda.
  4. Salah letak iklan : Walaupun korang letak sepuluh iklan di web korang tapi tempatnya tersembunyi, takde gunanya.
 Salah syarikat pengiklanan.

  1. Jimat kos: Pengiklan mempunyai bajet yang kurang untuk memasang iklan, jadi apabila masa untuk iklan sudah habis, kita terpaksa menunggu iklan berikutnya.
  2. Musim : Iklan di Nuffnang adalh bermusim contohnya iklan akan banyak sekiranya terdapat musim perayaan atau sesuatu produk baru dilancarkan.
Salah Nuffnang: sesetengah orang memuja Nuffnang kerana memberi mereka duit, tapi sebaliknya Nuffnang yang perlu bekerja untuk kita bukan sebaliknya.
  1. Nuffnang perlu puaskan semua orang: terdapat ramai yang menyertai Nuffnang. Selain itu Nuffnang juga terdapat saingan jadi seperti Advertlets dan Innity.
  2. Kamu dibenci Nuffnang:  ada sesetengah iklan yang diberi manual oleh nuffnang jadi mereka akan beri kepada favorite mereka.